עמק הבכא אביגדור קהלני : אביגדור קהלני מאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב וואלה חדשות / אין חולק שהמשמעותית ביותר הייתה פיקוד על הקרב ב'עמק הבכא', במהלך קרבות הבלימה במלחמת יום הכיפורים * בילדותו העביר אותו אביו מסע ארוך של חישול.

עמק הבכא אביגדור קהלני : א×'×™×'×"ור ק×"לני מאושפז ×'מצ×' קש×" ×'×'ית ×"חולים איכילו×' וואל×" ×—×"שות / אין חולק שהמשמעותית ביותר הייתה פיקוד על הקרב ב'עמק הבכא', במהלך קרבות הבלימה במלחמת יום הכיפורים * בילדותו העביר אותו אביו מסע ארוך של חישול.. מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן. בחלקו הצפוני של העמק, למרגלות תל חרמונית, ניצבת אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77). במצגת ניסתי להעלות בצילום, מוסיקה (שירה של נעמי שמר, בביצוע שולי חן) ומלל את תחושותיי. 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; על קרב עמק הבכא, מלחמת יום הכיפורים.

32 שנים שקולות הכאב חוזרים ובוקעים ממעמקי השכחה, קולות של חברים, מראות של מאורעות ששום דמיון לא יכול היה להמציא גרועים מהם. על קרב עמק הבכא, מלחמת יום הכיפורים אוקטובר 2005 באנדרטת עז, 77 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; סאל קהלני, בכושר מנהיגותו ואישיותו, נתן דוגמה אישית לחייליו, שהיו על סף שבירה. אביגדור קהלני, באתר כנסת פתוחה;

מלחמ×
מלחמ×" ×'×¢×"ש×" זכרונות מיאנוש ק×"לני וכל ×"שאר from images1.ynet.co.il
נלחם בקרבות קשים ברמת הגולן באזור שקיבל. חיל האוויר הישראלי מוריד כמה מיגים סוריים. אביגדור בן גל משוחח, במהלך קרב עמק הבכא, עם אביגדור קהלני ברשת הקשר החטיבתית, אתר יוטיוב של ארכיון צהל; עוז 77 סיפורו של סאל אביגדור קהלני מגד גדוד 77 חטיבה 7 בקרבות השריון לבלימת הסורים ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים מבוא הספר 'עוז77' מספר את חוויותיו של סאל אביגדור קהלני בקרבות השריון של גדוד 77 מחטיבה 7 נגד התקדמות הסורים. האנדרטה משקיפה על העמק שבו הקרב התרחש. 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, שניהל באזור זה את קרבות הבלימה, הצליח לבלום את הצבא הסורי, למנוע את פלישתו לישראל ולהדוף אותו חזרה לסוריה. גבע מפלגה א שחרשנו את כל החזית מדרום לצפון את כל קרבות הבלימה וגם עמק הבכה אביגדור קהלני היה מגד 77.

32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון;

אחד החיילים, שמוליק, מספר תיאור של הקרב, 3 טנקים שלנו מול 8 סורים: 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; בעמק הזה שנקרא עמק הבכא ראינו אחרי המלחמה למעלה ממאתיים חמישים טנקים. עמק הבכא, כפי שצולם במלחמת יום כיפור. אביגדור בן גל משוחח, במהלך קרב עמק הבכא, עם אביגדור קהלני ברשת הקשר החטיבתית, אתר יוטיוב של ארכיון צהל; בשלב זה נשלח מגד 77, סאל אביגדור קהלני, שלפיקודו היו אותה עת 7 טנקים בלבד, לעזרת הגדוד שנלחם בעמק הבכא ואשר נסוג לאחור. גבע מפלגה א שחרשנו את כל החזית מדרום לצפון את כל קרבות הבלימה וגם עמק הבכה אביגדור קהלני היה מגד 77. צהל איבד 76 לוחמים ולזכרם הוקמה במקום אנדרטה. אנדרטת עמק הבכא של גדוד 77 הוקמה לזכר הנופלים בקרב. חיל האוויר הישראלי מוריד כמה מיגים סוריים. מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן. תת אלוף במיל' אביגדור קהלני, גיבור ישראל, חבר כנסת ושר, שוחח עם ערוץ 7 על מלחמת יום הכיפורים. אביגדור בן גל משוחח, במהלך קרב עמק הבכא, עם אביגדור קהלני ברשת הקשר החטיבתית, אתר יוטיוב של ארכיון צהל;

כמו רבים מאוד התיישב אתמול (שני) בערב תאל (במיל') אביגדור קהלני, גיבור קרב עמק הבכא, שזכה בעיטור הגבורה על פועלו, מול מסך הטלוויזיה, וצפה בפרק הבכורה של הסדרה שעת נעילה בכאן 11. נלחם בקרבות קשים ברמת הגולן באזור שקיבל. אחד החיילים, שמוליק, מספר תיאור של הקרב, 3 טנקים שלנו מול 8 סורים: צהל איבד 76 לוחמים ולזכרם הוקמה במקום אנדרטה. אביגדור קהלני מספר שהשתטח על האדמה וניסה בידיו לגונן מפני ההתקפה ואז נשמעה הפקודה כולם לטנקים!.

יום ×
יום ×"כיפורים ×"×"וא א×'×™×'×"ור ק×"לני Youtube from i.ytimg.com
עמק הבכא הפך לאחד מסמלי המלחמה, ולאחר המלחמה התפרסמו כתבות רבות אודות הקרב. 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; אביגדור בן גל משוחח, במהלך קרב עמק הבכא, עם אביגדור קהלני ברשת הקשר החטיבתית, אתר יוטיוב של ארכיון צהל; 32 שנים שקולות הכאב חוזרים ובוקעים ממעמקי השכחה, קולות של חברים, מראות של מאורעות ששום דמיון לא יכול היה להמציא גרועים מהם. עמק הבכא, כפי שצולם במלחמת יום כיפור. אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77). אביגדור קהלני, באתר כנסת פתוחה; בחלקו הצפוני של העמק, למרגלות תל חרמונית, ניצבת אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77).

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

אביגדור קהלני, באתר כנסת פתוחה; על קרב עמק הבכא, מלחמת יום הכיפורים אוקטובר 2005 באנדרטת עז, 77 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77). About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. 32 שנים שקולות הכאב חוזרים ובוקעים ממעמקי השכחה, קולות של חברים, מראות של מאורעות ששום דמיון לא יכול היה להמציא גרועים מהם. עוז 77 סיפורו של סאל אביגדור קהלני מגד גדוד 77 חטיבה 7 בקרבות השריון לבלימת הסורים ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים מבוא הספר 'עוז77' מספר את חוויותיו של סאל אביגדור קהלני בקרבות השריון של גדוד 77 מחטיבה 7 נגד התקדמות הסורים. 32 שנים שקולות הכאב חוזרים ובוקעים ממעמקי השכחה, קולות של חברים, מראות של מאורעות ששום דמיון לא יכול היה להמציא גרועים מהם. אביגדור בן גל משוחח, במהלך קרב עמק הבכא, עם אביגדור קהלני ברשת הקשר החטיבתית, אתר יוטיוב של ארכיון צהל; אנדרטת עמק הבכא של גדוד 77 הוקמה לזכר הנופלים בקרב. גדוד השריון 77 מחטיבה 7, בפיקודו של סאל דאז אביגדור קהלני, עולה לתגבר את הכוחות בשטח, והם נפרשים בפתחת קוניטרה. תאל (במיל') אביגדור קהלני עבר תחנות רבות בחייו. עמק הבכא הפך לאחד מסמלי המלחמה, ולאחר המלחמה התפרסמו כתבות רבות אודות הקרב. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

תאל (במיל') אביגדור קהלני עבר תחנות רבות בחייו. בשלב זה נשלח מגד 77, סאל אביגדור קהלני, שלפיקודו היו אותה עת 7 טנקים בלבד, לעזרת הגדוד שנלחם בעמק הבכא ואשר נסוג לאחור. בעמק הזה שנקרא עמק הבכא ראינו אחרי המלחמה למעלה ממאתיים חמישים טנקים. האנדרטה משקיפה על העמק שבו הקרב התרחש. צהל איבד 76 לוחמים ולזכרם הוקמה במקום אנדרטה.

×
×"×'×™×'ורים ×"נוספים של אחת ×"שעות ×"קשות ×'יותר ×'תול×"ות ×"מ×"×™× ×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
עמק הבכא, כפי שצולם במלחמת יום כיפור. 32 שנים שקולות הכאב חוזרים ובוקעים ממעמקי השכחה, קולות של חברים, מראות של מאורעות ששום דמיון לא יכול היה להמציא גרועים מהם. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. בשלב זה נשלח מגד 77, סאל אביגדור קהלני, שלפיקודו היו אותה עת 7 טנקים בלבד, לעזרת הגדוד שנלחם בעמק הבכא ואשר נסוג לאחור. תאל (במיל') אביגדור קהלני עבר תחנות רבות בחייו. אביגדור קהלני, באתר כנסת פתוחה; כמו רבים מאוד התיישב אתמול (שני) בערב תאל (במיל') אביגדור קהלני, גיבור קרב עמק הבכא, שזכה בעיטור הגבורה על פועלו, מול מסך הטלוויזיה, וצפה בפרק הבכורה של הסדרה שעת נעילה בכאן 11. במצגת ניסתי להעלות בצילום, מוסיקה (שירה של נעמי שמר, בביצוע שולי חן) ומלל את תחושותיי.

מלחמת יום הכיפורים, רמת הגולן.

על קרב עמק הבכא, מלחמת יום הכיפורים אוקטובר 2005 באנדרטת עז, 77 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; אנדרטת עמק הבכא (עֹז 77). אביגדור קהלני, באתר כנסת פתוחה; 32 שנים שקולות הכאב חוזרים ובוקעים ממעמקי השכחה, קולות של חברים, מראות של מאורעות ששום דמיון לא יכול היה להמציא גרועים מהם. תת אלוף במיל' אביגדור קהלני, גיבור ישראל, חבר כנסת ושר, שוחח עם ערוץ 7 על מלחמת יום הכיפורים. במצגת ניסתי להעלות בצילום, מוסיקה (שירה של נעמי שמר, בביצוע שולי חן) ומלל את תחושותיי. 32 שנים מתפוצצים הרעמים בזיכרון; חיל האוויר הישראלי מוריד כמה מיגים סוריים. על קרב עמק הבכא, מלחמת יום הכיפורים. עמק הבכא הפך לאחד מסמלי המלחמה, ולאחר המלחמה התפרסמו כתבות רבות אודות הקרב. אביגדור בן גל משוחח, במהלך קרב עמק הבכא, עם אביגדור קהלני ברשת הקשר החטיבתית, אתר יוטיוב של ארכיון צהל; בפיקודו של סאל אביגדור קהלני, והשתתף בו גם כוח מחטיבה 188. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

אחד החיילים, שמוליק, מספר תיאור של הקרב, 3 טנקים שלנו מול 8 סורים: אביגדור קהלני. גדוד השריון 77 מחטיבה 7, בפיקודו של סאל דאז אביגדור קהלני, עולה לתגבר את הכוחות בשטח, והם נפרשים בפתחת קוניטרה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook